آشنایی با آپشن های یونیت های دندانپزشکی

Wiki Article

در این حالت است که دندانپزشکان میتوانند بهترین تجهیزات را خریداری کنند و کار خود را به وسیله آنها به بهترین شکل انجام دهند. آپچوراتور: این دستکاه زمانی استفاده میشود که دندانپزشک بخواهد درمان ریشهی دندان یا کانالهای دندان را انجام دهد، به کار گزفته میشود. کاسه کراشور و دوش آب لیوان: این کاسه برای تخلیهی آب دهان و تکههای دندان خورد شده استفاده میشود. بهترین نور برای چراغ های دندانپزشکی، نور حاصل از لامپ کوارتز-هالوژن می باشد که نوری سرد، بی سایه و سفید می باشد، از این رو برای انتخاب چراغ پزشکی مناسب بهتر است به آن توجه شود. داشتن سیکلهای متفاوت به شما کمک میکند تا ابزار و وسایل مختلف را بهتر استرلیزه کنید. جم دنتال خرید یونیت دندانپزشکی شما را به اندازه شما جدی می گیرد. فیلتر باکتریولوژیک: این فیلتر فرآیند خشک کردن را سرعت میدهد و هوا را وارد دستگاه میکند و به این ترتیب ابزار استیل را خشک میکند. نحوه عملکرد اتوکلاو گروه N به این شکل است که توسط نیروی جاذبه، بخشی از هوا را از بین برده و بخار به وجود آمده را به بیرون منتقل میکند. بر روی این میزها معمولا دکمههایی برای نگهداری اینسترومنتها، لایت کیور، براق کش و دیگر ابزارها وجود دارد. This c on tent has been w ritten by GSA Content G en​erat᠎or D emoversion.


هد چراغ قابلیت حرکت بر روی 3 محور جهت دادن پوزیشن عملیاتی مناسبتر. جهت بررسی میزان آب و هوای فشرده ورودی به یونیت دندانپزشکی، میتوانیم از گیج های نصب شده بر یونیت صندلی موارد ورودی را بررسی و کنترل کنیم ، چراکه با تغییر در مقادیر استاندارد، مسلما عملکرد یونیت صندلی با اختلال مواجه میگردد. زیرسری: معمولا زیرسری ها قابل کنترل در three جهت هستند و توانایی استفاده برای معلولان، بزرگسالان و کودکان را داراست. این یونیت مجهز به یک صندلی از جنس فوم قابل شستشو به همراه موتور 24 ولت کاملا بی صدا می باشد. تعیین وسایل قابل استریلیزاسیون، توسط کارخانه تولیدکننده انجام میشود. یونیت در مطب دندانپزشکی استفاده میشود که بزرگ است و میتوان تجهیزات کاملی را در داخل آن قرار داد. سالنِ ما با ارائه انواع یونیت و صندلی های دندانپزشکی با کیفیت با هر بودجه ای که شما مد نظر دارید به کمکتان آمده تا خریدی مطمئن و ارزان قیمت را تجربه کنید. ساکشن برقی کنار یونیت در بازار های کشور ما دارای جایگاه ویژه ای می باشد که به سبب کارایی که دارند این جایگاه را پیدا کرده اند. در میان انواع و اقسام ساکشن هایی که در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد ساکشن برقی مدل تخلیه مستقیم به فاضلاب است که در جذب مشتریان ایرانی موفق می باشد.


خرید صندلی دندانپزشکی

در این مورد ما با نسل جدیدی از یونیت ها مواجه هستیم که به صورت دو طرفه میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند و مشکل افراد چپ دست را برطرف کرده اند. نور صفحه ی نگاتوسکوپ، باید به صورت یکنواخت و یکسان در تمام صفحه پخش شود، چرا که یکنواخت نبودن نور و ایجاد سایه بر روی صفحه باعث خطا در تشخیص پزشک خواهد شد. همچنین یک پدال برای این دستگاه در نظر گرفته شده است تا امکان جا به جایی یونیت به راحتی صورت گیرد. در پدالهای تک کاناله، هوا از طریق یک شلنگ وارد پدال میشود و با فشار دادن پدال هوا از طریق شلنگ دیگری خارج میگردد. این پدال پا دارای چهار ردیف دوطرفه می باشد. نکته: در این حالت ممکن است چراغ خاموش و روشن بشود. این چهار مورد هم هر کدام دارای ویژگی هایی هستند برای مثال صندلی آن ها از نظر حالت فیزیکی به سه قسمت تقسیم بندی می شود، در این صندلی ها موتورهایی تعبیه شده که یکی برای بالا و پایین و دیگری برای نشیمن گاه است. وقتی در بازار ها برای خرید ساکشن مراجعه می کنیم در مرحله اول باید بدانیم که به کجا مراجعه کنیم و در مرحله بعد باید مد نظر داشته باشیم که ساکشن مورد نظر را به چه منظوری می خواهیم خریداری کنیم.


یونیت دندان پزشکی

همچنین، دارای جایگاهی برای قرار گیری سر بیمار (headrest) هستند که قابلیت تنطیم با موقیعیت قرارگیری او بر روی صندلی را نیز دارد. علاوه بر این برای یونیتهای دندانپزشکی ورودی هوا و آب و خروجی فاضلاب نیز در نظر گرفته شده است تا کار پزشک و بیمار آسانتر شود. علاوه بر برند های ایرانی برند های خارجی هم هستند که در عرضه این دستگاه ها در بازار های کشور ما فعالیت می کنند. این ساکشن ها در نمونه های متفاوتی هستند که در فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های پخش برای فروش عرضه می شوند. سطوح یونیت باید کاملاً صاف وصیقلی باشد تا به راحتی تمیز وضدعفونی گردد و تحت تاثیر محلول های ضدعفونی کننده، رنگ آن خراب نشود (به همین دلیل یونیت هایی که رنگ سطح آن پخته شده اند ایده آکریل روکش موقت آل می باشند) و به منظور جلوگیری آکریل روکش موقت از انتشار عفونت استفاده ازغلاف های یکبارمصرف برای اینسترومنت ها توصیه می شود. این تجهیزات طیف وسیعی از دستگاهها نظیر آبچوراتور، روتاری، اپکس فایندر، اندو پایلوت، اپکس لوکیتور را شامل میشود. یونیت دندانپزشکی فخر سینا: فخر سینا مدل پرفروش پگاه خود را وارد بازار کرده است. ساکشن برقی برای دندانپزشکی در کشور ما توسط عرضه کننده های بسیاری وارد بازار ها می شود.

Report this wiki page